Velig aangekomen! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lotte Korteknie - WaarBenJij.nu Velig aangekomen! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lotte Korteknie - WaarBenJij.nu

Velig aangekomen!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

06 Februari 2013 | Curaçao, Willemstad

Aloha allemaal!

Ik ben veilig en wel op Curaçao aangekomen. De vlucht duurde lang, maar met al die films in het vliegtuig ging het zo voorbij. Ik was ook zo van het vliegveld af zonder al te veel gedoe. Dus maar naar buiten gelopen, en dan sta je daar, aan de andere kant van de wereld in je trainingsbroek en je sjaal om met 30 graden. En ik zag natuurlijk niemand staan, dus even lichte paniek. maar al snel een meneer met een blaadje in zijn hand waar mijn naam op stond, dus ben ik maar met hem meegegaan. Hij reed natuurlijk als een idioot, toeterde naar iedereen die voorbij kwam en riep: eeh dushi! en onderweg kreeg ik gelijk een biertje en een zakje pepernoten als ontgroening. Het huis en de kamer waar ik terecht kwam was nou niet je van het.. erg klein en best wel vies, maar vooruit. Het internet werkt hier nou ook niet echt geweldig dus ik ben allang blij dat ik er even op kan! Ook heel fijn: er is hier geen warm water, dus ook niet om te douchen! dat wordt even wennen.. Maar verder is het allemaal hartstikke gezellig en gaat het prima! Vandaag nog maar even vrij genomen, om een beetje te a-climatiseren en om een auto te regelen, iets wat ook nog vrij lastig blijkt te zijn (ja mevrouw, ik bel u binnen een uurtje terug.. NOT). dus.. ik houd jullie op de hoogte!! XXXliefs

  • 06 Februari 2013 - 17:34

    Anne:

    Fijn dat de reis goed is gegaan lot!
    Veel succes met het regelen van de auto en het settelen daar ;)
    Ik ben erggg benieuwd hoe jullie stage zal zijn!
    Een dikke kus vanuit NL. ( Sinds vandaag weer sneeuw!!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2013

De laatste 4 weekjes!

22 Maart 2013

Nederland op bezoek!

28 Februari 2013

Week 3 alweer op Curacao!

18 Februari 2013

Week 2 op Curaçao

13 Februari 2013

Eerste week Curacao
Lotte

Actief sinds 02 Feb. 2013
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 4547

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: