Week 3 alweer op Curacao! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lotte Korteknie - WaarBenJij.nu Week 3 alweer op Curacao! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lotte Korteknie - WaarBenJij.nu

Week 3 alweer op Curacao!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

28 Februari 2013 | Curaçao, Willemstad

Daar ben ik weer! Week 3 alweer op Curaçao.. Gaat zo snel allemaal! Het weekend is alweer een tijdje terug, maar we hebben we leuke dingen gedaan weer! Zaterdag zijn we op een bootje naar de blauwe kamer gaan kijken. Dat is een grot aan de oppervlakte van de zee (zegmaar). De boot bracht ons naar een stuk waar we zo het water in moesten plonzen en naar de grot toe konden zwemmen. Dat was al een opdracht opzich. Ik vond het doodeng met die snorkel. Het water was ook nog best wel wild, waardoor je nog wel eens je kop kon stoten tegen een rots ofzo. Gelukkig is dat bij mij allemaal niet gebeurd, al vond ik er in die grot niet zo veel aan. Na een tijdje oefenen had ik de snorkel helemaal ontdekt en wilde ik alleen nog maar onder water kijken. Hele mooie gekleurde visjes gezien en verder vooral veel water.. Ik snap ook nu waarom ze de drank de naam Blue Curacao hebben gegeven, het water van de zee had ongeveer dezelfde kleur! Heel mooi allemaal, en gelukkig niet ziek geworden op de boot.

Zaterdagavond zijn we met de bewoners van telamonstraat 8 en nog een groepje van ons huis (telamonstraat 43) met de locobus geweest. Het komt eigenlijk hierop neer: Je neemt je eigen drank mee, stopt zo veel mogelijk mensen in de bus, zet muziek op en rijden maar. Je raad het al, iedereen was behoorlijk de weg kwijt na dat ritje. Daarna nog een redelijk hectische nacht gehad in de Bermuda. Dan wilde die weer naar huis, dan was ik die weer kwijt.. uiteindelijk allemaal goedgekomen natuurlijk! Zondag heeft iedereen op zijn gemak uitgekaterd, en ben ik met een paar andere meiden gaan zumba'en! Ik heb een abonnement genomen bij de sportschool voor de komende 4 maanden, en ben tot nu al behoorlijk vaak geweest (ze hebben ook een sauna en WARME douche!)

Ook weer een heel gedoe op stage gehad deze week. Maandag besloten we eigenlijk te stoppen en op zoek te gaan naar iets anders, omdat de stage niet aan onze verwachtingen voldeed en nog een hele hoop redenen meer. Dinsdag kregen we alsnog een voorstel om de stage toch door te zetten. Nu krijgen we drie hele dagen in de week om zelf in te vullen met bezigheden die meer voor onze opleiding van toepassing zijn. Ik ben achteraf heel blij dat ik toch heb aangegeven dat ik niet tevreden was met hoe het nu ging, want de sfeer is nu ook veel beter op stage! En de werkzaamheden die we nu mogen doen, zijn een stuk leuker!

Een even kijken.. kan ik nog meer vertellen? Morgen gaan we naar een full moon feest, dat schijnt helemaal het einde te zijn hier. We gaan het zien morgen. Dan nog rustig weekend houden en alvast mijn kamertje klaarmaken voor mijn bezoek! Volgende week vrijdag komt dan eindelijk mijn lieve Dennisje, mis hem wel echt heel erg!!
Verder zijn er ook wel momenten dat ik mijn thuis, mijn familie, virendinnen en zelfs mijn werk mis. Gewoon het leventje dat je in Nederland had. Het is soms nog wel even schakelen, maar Dennis komt twee keer langs en daar tussen in komen mijn ouders en zus ook nog! Dus dat wordt helemaal super.

Jullie horen snel weer van mij!

XXXliefs denk aan jullie allemaal!!

  • 28 Februari 2013 - 20:58

    Caro:

    Lotje!!!! Wat leuk je verhalen te lezen! Heb de anderen even bijgelezen! Goed te lezen dat het genieten daar is!! Had ook niet anders verwacht! Fijn ook dat stage nu weer wat beter geregeld is!

    Dikke kussen Caro

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2013

De laatste 4 weekjes!

22 Maart 2013

Nederland op bezoek!

28 Februari 2013

Week 3 alweer op Curacao!

18 Februari 2013

Week 2 op Curaçao

13 Februari 2013

Eerste week Curacao
Lotte

Actief sinds 02 Feb. 2013
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 4545

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: