Eerste week Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lotte Korteknie - WaarBenJij.nu Eerste week Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lotte Korteknie - WaarBenJij.nu

Eerste week Curacao

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

13 Februari 2013 | Curaçao, Willemstad

Hallo allemaal!

Inmiddels ben ik alweer een week op Curaçao. Het gaat hier allemaal prima! We zijn al een paar keer op stap en naar het strand geweest, wat is het hier mooi zeg! Afgelopen vrijdag ben ik was mijn eerste stagedag, hele schattige, lieve maar ook wel drukke kindjes! De kinderopvang gaat hier allemaal héél anders dan in Nederland, zag ik al wel;). Ook het verkeer is net iets anders dan we gewend zijn. De regel is dan wel rechtdoorgaand verkeer gaat voor, maar in op de weg is dat toch niet altijd helemaal het geval. We zijn al een paar keer boos aangekeken of er roept ineens een vrouw boos uit het raam: Jullie hebben problemen klootzakken!! uhhh oeps sorry. De carnaval was ook supermooi, alleen al het wachten op de optocht zelf was al een feest, met alle dansende mensen langs de kant. Al duurde het op den duur toch best lang, maar daar lijkt niemand problemen mee te hebben hier;) Helaas was ik gister en vandaag ziek.. het zal wel te maken hebben met alle stress, het andere eten en de vieze keuken. Gelukkig gaat het vandaag wel weer wat beter en ga ik waarschijnlijk morgen gewoon weer naar stage.

Volgende keer weer meer!

Kusxx