Week 2 op Curaçao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lotte Korteknie - WaarBenJij.nu Week 2 op Curaçao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lotte Korteknie - WaarBenJij.nu

Week 2 op Curaçao

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

18 Februari 2013 | Curaçao, Willemstad

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer! Alweer week 2 hier op Curaçao. Nog altijd even warm. Gelukkig ben ik al een stuk meer gewend aan de nieuwe omgeving, stage enzovoorts. We rijden inmiddels niet meer verkeerd naar stage, en ook de weg naar ons vaste restaurantje gaat (bijna) altijd goed. Ik verbaas me er soms over dat onze auto het nog altijd volhoud, en we nog steeds geen lekke band hebben gehad. Met die enorme gaten in de weg is het af en toe wel even spannend.
Gisteren zijn we naar porto marie geweest. Een super mooi strand waar blijkbaar ook wel eens bruiloften georganiseerd worden. Ik heb zelfs iemand horen zeggen dat het één van de mooiste stranden ter wereld is. Het bruin worden gaat rustig aan, ik ben erg fanatiek met smeren. Zaterdag waren we met (bijna) het hele huis op een ander strand (zanzibar) geweest. Een heel relaxt weekend dus.
Vanochtend ben ik naar stage geweest. Op maandag, dinsdag en woensdag werk ik op de dreumesgroep. Op donderdag en vrijdag werk ik op de 7+ groep van de naschoolse opvang. Vooral de 7+ groep is een grote uitdaging. Allemaal heel interessant en erg brutaal!
Vanavond ga ik maar eens echt op tijd naar bed. je kunt hier bijna elke dag op stap, behalve de maandag. En als je steeds vroeg naar stage moet, word je toch een beetje moe op een gegeven moment!
Verder doe ik het nog steeds rustig aan hier, net als de rest van de bevolking. Vanmiddag toen ik thuiskwam, lag de schoonmaakster op de grond op de gang met haar hand op haar hoofd. Ik vroeg of alles goed ging met haar. Ze lachte en zei 'ja hoor'. Hahahaha geweldig toch die lach gewoon even te chillen.
Afgelopen weekend kwam ook het besef dat ik hier echt nog wel een tijdje zit. En ik miste familie, vriendinnen, werk en de hondjes best wel. En natuurlijk Dennis heel erg! Maar die komt gelukkig over 2,5 week al deze kant op! Superveel zin in!

Dat was het weer voor vandaag!

XXXliefs Lotte

  • 18 Februari 2013 - 20:32

    Hilde:

    Aaah lieve Lotje,
    Wat fijn dat het daar zo heerlijk is, lekker weer en het relaxte sfeertje! blijf lekker genieten en ons niet te veel missen hoor! want voor je het weet staan we weer te feesten of Dreamfields :)! blijf genieten, lekker zonnen en goed smeren (ook al verbrand je nooit ;)) hele dikke kus XX

  • 18 Februari 2013 - 20:58

    Dennis:

    Oooh een aparte vermelding voor mij woehoeeee!!:D Nog maar 2,5 week:)! Heel veel plezier nog en succes op je stage!!!
    Geniet er van, zoals Hilde zegt: Voordat je het weet ben je weer in het zonnige Nederland:)! Niet erg hoor:)
    Kusjesssssxxxxx

  • 18 Februari 2013 - 21:36

    Melissa:

    Klinkt super Lot! Geniet er maar lekker daar van het fijne sfeertje, alle feestjes en vooral het lekkere weertje! Ook veel succes op je stage, wel leuk om te werken met twee verschillende groepen.
    Heeel veel plezier nog en hou ons maar goed op de hoogte via deze site. Leuk om te lezen wat je een beetje doet en hoe het met je gaat!

    Xx Melissa

  • 19 Februari 2013 - 09:15

    Kelly:

    Lieve lot. Leuk om alle verhalen te lezen! En natuurlijk de foto's op fb! Ik denk erg vaak och kon ik daar ook maar zijn als ik weer sta te bibberen op t station ofzo haha! Nog heel veel plezier en geniet ervan! Mis you!! Xxx

  • 19 Februari 2013 - 09:15

    Kelly:

    Lieve lot. Leuk om alle verhalen te lezen! En natuurlijk de foto's op fb! Ik denk erg vaak och kon ik daar ook maar zijn als ik weer sta te bibberen op t station ofzo haha! Nog heel veel plezier en geniet ervan! Mis you!! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2013

De laatste 4 weekjes!

22 Maart 2013

Nederland op bezoek!

28 Februari 2013

Week 3 alweer op Curacao!

18 Februari 2013

Week 2 op Curaçao

13 Februari 2013

Eerste week Curacao
Lotte

Actief sinds 02 Feb. 2013
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 4562

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: