Morgen - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Lotte Korteknie - WaarBenJij.nu Morgen - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Lotte Korteknie - WaarBenJij.nu

Morgen

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

04 Februari 2013 | Nederland, Tilburg

Vandaag was een moeilijke, emotionele maar ook mooie dag. We hebben met de hele familie afscheid genomen van ons lief opaatje. Morgen gaat het avontuur ook voor mij dan toch echt beginnen, en ga ik Manon vergezellen. Ik vind het súper spannend om alles en iedereen hier voor een paar maanden helemaal achter me te laten, maar weet ook dat wanneer ik op Curaçao aankom dit allemaal wel los zal lopen. Ik kan ook niet wachten tot de bezoekjes van familie en vrienden zullen komen, met in het bijzonder natuurlijk mijn lieve Dennis, die ik nu al ontzettend mis:(!
Vannacht om half 5 gaan we richting schiphol met, ja je leest het goed, zo'n 65 KG aan bagage (als dat maar goed gaat). Ik vrees dat ik de hele nacht nog door het huis rondspook op zoek naar spullen die nog mee móéten in de koffers en papieren die ik nog moet printen.
Morgenavond rond half 9 (daar half 4 's middags) zal ik aankomen op Curaçao. Zo onwerkelijk allemaal!
Lieve mensen, ik spreek jullie over een paar dagen weer, als ik (hopelijk) goed en wel gesetteld ben en aan het avontuur kan gaan beginnen!

XXliefs

  • 04 Februari 2013 - 23:31

    Jose Schoneveld:

    Hoi lotte, ik wens jou een hele goede reis,en succes met je stage.
    Geef je manon een dikke knuffel van mij.
    Maak er een gezellige tijd van met zen allen, en we zien je in mei oke !!Xx

  • 05 Februari 2013 - 00:08

    Sheree:

    Lottiee..hele fijne reis !! En lekker genieten daar..dikke kus sheree

  • 05 Februari 2013 - 00:09

    Sheree:

    En heel veel succes met je stage!xxx

  • 05 Februari 2013 - 07:29

    Anne:

    Jaaaa voor jou gaat het nu ook beginnen lottie! Spannennddd. Geniet er van en heeel veel.succes.
    Liefs Anne xx

  • 05 Februari 2013 - 17:28

    Laura:

    Spannend!!! Heeeel veel plezier! Ben benieuwd naar alle verhalen. X laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2013

De laatste 4 weekjes!

22 Maart 2013

Nederland op bezoek!

28 Februari 2013

Week 3 alweer op Curacao!

18 Februari 2013

Week 2 op Curaçao

13 Februari 2013

Eerste week Curacao
Lotte

Actief sinds 02 Feb. 2013
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 4559

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: